Gran sortida a la serra de Guara el passat dissabte 9 de maig, on els nostres companys, de pujada per dins el congost del riu Calcón amb els primers estreps calcaris del Tozal. Baixada vertical per la tartera del pedregar i entrant al barranc emboscat de l’Abadejo. La presència dels núvols que no van permetre de veure les vistes espectaculars des del cim cap a tota línia axial del Pirineu Central.
Però la serra de Guara no deixa indiferent, per als excursionistes que la visiten, formacions rocoses sorprenents, teixedes centenàries i roures monumentals de més de tres-cents cinquanta anys.
Es va gaudir al màxim de la ruta preparada pel Juanele, per senders poc fressats d’aquesta gran muntana i sobretot de la bona companyia.

