![]()
Matí solidari de neteja i manteniment del FORN de l’Ermita de St. Salvador.
– 6.15 h, al Menphis (qui vulgui).
– 6.30 h, sortida de la Pl. Europa cap a l’Ermita de St. Salvador, (qui vulgui, directament a St. Salvador a les 7.00 h).
– 13 h Acabem les tasques de recuperació del forn per poder arribar a casa amb temps per dinar amb la família.
Es recomana PORTAR:
-Botes d’aigua i calçat vell per no haver-nos de preocupar si s’embruta, i calçat de recanvi pel cotxe a la tornada.
-Roba còmoda i vella per embrutar, i una muda neta per canviar-nos abans de pujar als cotxes.
-Guants prims de treball (d’aquells barats dels xinesos) per embrutar.
-Mascareta. Per l’aigua no, res del que traguem farà olor de roses.
-Crema solar i gorra
-Qui pugui: 1 pala i 1 cabàs amb nanses
-Intentarem fer una cadena una vegada extreta l’aigua i així poder anar traient terra, algues i tot el que trobem (brossa diversa…).
Per qualsevol cosa, contacteu per whatsapp amb Ramon Not.